loading...
آریا اس
Farhad بازدید : 2 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

دوتا یارو نشسته بودن قاشق قاشق ماست توی رود خونه میریختن.یه لره رد میشه مپرسه چیکار میکنید آیا؟ میگن داریم دوغ درست میکینیم.
لره میگه خاک بر سرتون… خوب همین کارا را میکنید که همه میگن یاروا خرن…
آخه این همه دوغ رو کی میخوره؟
.
.
.
دانشمندان کشف کردند خورشید روز ها بی جهت روشنه .در اصل شب ها که تاریکه باید روشن باشه!
.
.
.
میدونین مورچه های نر و ماده رو چجوری از هم تشخیص میدن؟از رو کلیپس دیگه!!!
.
.
.
دقت کردین همیشه نصف بیشتر جواب سوالا بعداز امتحان یادمون میاد؟؟؟
.
.
.
بعضی دخترا همچین زیر چشمشونو خط میکشن انگار قراره تو امتحان بیاد!!! :|
.
.
.
خدایی امروز نمیدونم جوابِ کدوم کار نیکمو گرفتم!!!رفتم نیم کیلو تخمه خریدم؛توش یه دونه پسته بود!!!
.
.
.
تو جاده پلیس جلو یه ماشین رو می گیره و میگه چون از صبح اولین کسی هستی که کمربند ایمنی بستی برنده ۵۸ هزار تومن پول شدی. حالا می خوای باهاش چیکار کنی؟ مرد می گه: می رم گواهینامه می گیرم . زنش سریع می گه: جناب سروان این وقتی اکس می زنه پرت و پلا می گه. بچشون از اون پشت می گه: بابا نگفتم با ماشین دزدی قاچاق نکنیم؟ یه صدا از صندوق عقب می یاد: از مرز رد شدیم؟؟؟
.
.
.
چقد کصافط زیاد شده...
امروز سرمو از پنجره اتاقم کردم بیرون داد زدم کـصـاااااافـطــ
همه برگشتن نگا کردن :|
.
.
.
با بابام دعوام شده بود .
صب که بیدار شدم دیدم یه برگه گذاشته کنارم روش نوشته فرهاد جان (منو میگه) پسره خوب و خر و نفهم خودم صب داری میری کلاس منم بیدار کن کار واجب دارم.
منم پشتش نوشم بابا بیدار شو .بابا ....مگه نگفتی کار داری ؟
هیچی دیگه فک کنم طرفای ساعت 12 بیدار شده .
چون ازون موقع به بعد اس ام اس های تهدید آمیز واسم اومده :|
.
.
.
من ی سؤال دارم! اینایی ک میرن تو برنامه کودک چرا پیر نمیشن؟ این عمو قناد من از وقتی ? سالم بود همین جوری بوده. عموپورنگم ک رو ?? سالگی مونده. حالا اینا به کنار این امیر محمد چرا بزرگ نمیشه؟
.
.
.
دختری که طبق سنت اسلام مهریه رو دوست داره ،باید زن های صیغه ای شوهرش هم دوست داشته باشه.سنته دیگه :|
.
.
.
اوناییکه رژ لباشونو تا نزدیک دماغشون میکشن
.
.
.
.
.
.
.
اینا نوه همون پیرمردهایی هستند که زیر شلوارو تا زیر بغلشون میکشن بالا.!!!!
.
.
.
غضنفر از اون دنیا پیام میده تا میتونین گناه کنین ظرفیت جهنم پرشده الان رو دیوارنشستیم.
.
.
.
هرکی خودشو میگیره که شاخ نیست
چاه توالت مام بعضی وقتا میگیره!!!!!
والااااا
.
.
.
نکته غم انگیزه وی چت این بود، پیدا کردن دوست رو در حد «تکون دادن» پایین آورده بود!
.
.
.
بعضــــیام هستن
کـــــــــاسه صبر عــادمو،
با کــــــاسه تـــوالت اشتـــــــــباه میگیـــــرن!!!
.
.
.
اعتراف میکنم:
یروز ی موش کوچولو اومده بود تواتاقم خعلی ترسیدم.با ابجیم داشتیم فراریش میدادیم ک یهو موش بیچاره هنگ میکنه میاد سمتمون!!!
منم کلی میترسمو شروع میکنم ب جیغ زدنو بالاپایین پریدن!!! ک یهودیدم ابجیم با نهایت ارامش داره بهم میخنده! گفتم چیه مگه خودت از موش نمیترسی عایا؟؟؟
اصلا موشه کجارفت؟! ابجیم باکمال خونسردی گفت ی نیگا ب زیر پات بنداز!!!
عاغا چشتون روز بد نبینه موشه زیر لگدام زاااااارت له شده بود!!!!!!!!!!!!!
حالا قیافه من:@__@
قیافه ابجیم:^__^
قیافه موشه:×__×
.
.
.
ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺣﻤﻠﻪ ﮐﻨﻪ ﯾﺎ ﻧﻪ ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻫﻨﺪ ﺣﻤﻠﻪ ﻧﮑﻨﻪ!
ﮐﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﺟﻠﻮ ﺁﻣﯿﺘﺎﭘﺎﭼﺎﻥ ﻭ ﺟﺒﺎﺭﺳﯿﻨﮓ ﺭﻭ ﺑﮕﯿﺮﻩ :|
.
.
.
پشت یه پراید نوشته بود: باهمه شوخی دارم بجز تریلی!!!
اعتمادبنفسش تو حلق بعضیا!!!!!!!!
.
.
.
اینجوری ک وی چت فراگیرشده و مسریه سرماخوردگی نشده...والا
.
.
.
تـرک ویـچـت بـدون درد و خـمـاری.....
100درصـد تـضـمـیـنـی.....
کـامـلـا گـیـاهـی.....
بـدون عـوارض جـانـبـی و بـدون بـازگـشـت.....
فـقـط کـافـیـسـت بـه جـمـع گـوشـی هـای فـقـط چـراغ قـوه دار بـپـیـونـدیـد.....
.
.
.
الان همه از بازگشت پرغرور میمون خوشحالن بجز خود میمونه. ..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 73